Kucuk Cocuklara Okunabilecek 10 Kitap Onerisi – Our favorite Books

Ben uslanmaz bir kitap delisiyim. Yanlıs anlasilmasin. Kitap dediysek agir edebiyat romanlari degil. Benim bahsettigim super sevimli illustrasyonlarla dolu cocuk kitaplari. F ‘ a daha hamile bile degilken kitap arsivini olusturmaya baslamistim. “Nasil olsa birgun cocuk yapacagiz, elime gecmisken atayim kenara” diyerek bayildigim kitaplari doldurmustum eve. F’nin kitap okutma cilginligindan fazla sikayet etmeye hakkim yok yani.  Fazla uzatmadan favorilerimi listemek istiyorum.

I’m a fan of books. Don’t get me wrong here. I’m talking about perfectly illustrated children’s books. I was keeping those books long before I was even pregnant. I knew I was going to have a child someday :) And I guess I can’t complain about his obsession about books. Lets share our list.

1. The Very Hungry Caterpillar,  Eric Carle.

2. Goodnight Gorilla, Peggy Rathman

3. Froggy Gets Dressed , Jonathan London

4. Ketchup On Your Cornflakes, Nick Sharrat

5. The Snail and The Whale,  Julia Donaldson & Axel Sheffler

6. Dinosaur Roar, Paul & Henrietta Stickland

7. Don’t Put Your Finger in The Jelly Nelly, Nick Sharratt

8. If You Give a Mouse a Cookie, Laura Joffe Numeroff

 

9. Where’s Spot, Eric Hill

10. Winnie The Witch, Velerie Thomas and Korky Paul – Tum Serisi

Henuz bu kitaplarin bir kismini okuduk ve okuyoruz. F henuz resim-kelime veya Where’s Spot gibi basit kitaplari okuyor.  Kitaplarin bir kismi Turkceye cevrilmis bir kismi ise sadece Ingilizce bulunabiliyor. Ingilizce alip Turkce anlatiyoruz sonucta. Ben kitaplarimi Kadikoy- Green House kitabevinden veya internet uzerinden Amazon’u kullanarak aliyorum.

Ayrica daha da buyudugunde kesinlikle okumasini isteyecegim kitap Roald Dahl’dan Charlie’nin Cikolata Fabrikasi. Bu Tim Burton’in filmi kadar urkutucu bir kitap degil bence. Tim Burton’i cok begeniyorum ama cocuklugumda kitabi okurken hayal ettigim goruntuler filmle hic bagdasmayinca hayal kirikligina ugramistim. Filmden once kitabin okunmasini tercih ederim.

I haven’t read all of them to Leo yet. He’s more into picture-word books or simple books like ‘Where’s Spot?’.

And there’s one special book that I want him to read when he’s older. It’s Charlie’s Chocolate Factory by Roald Dahl. I think Tim Burton’s movie was a bit creepy unlike the book. I do like his movies but when you imagine a lot about a book as a child, you get very sensitive about it. So kids better read the book before seeing the movie.

Vee son olarak da meshur pijamalarimizla kitap okuyan bir resim paylasiyoruz.

I’d like to share a photo of my bookworm boy in his new pyjamas.

10 thoughts on “Kucuk Cocuklara Okunabilecek 10 Kitap Onerisi – Our favorite Books

    • O çalıştığım okulda vardı renkli fotokopi aldım:) pınar sana bir kitabevi söyliyim yabancı çocuk kitaplarını bulabilirsin, aradığın da vardır muhtemelen yoksa da getirebilirler. Greenhouse kitabevi kozyatağı- kadıköy. Webde aratınca çıkıyor. Çok güzel biryer bak bir.

      • Yaa ne şanslısın :) Bakıyorum hemen söylediğin kitapevine , teşekkür ederim.
        Bir de birşey soracağım, Ödüllendirirldim yazıma yazdığın yoruma verdiğim cevap spam olarak gözüküyor bende, sen görebildin mi cevabıı merak ettim. Hem spam klasöründe hem de yorumlar klasöründe cevabım, nasıl oluyor anlamadım, wordpress i çözemedim hala :)

      • Şunu yazmıştım : Rica ederim, bloğun gizli kalmış bir hazine bence, herkes yararlansın faydalı etkinliklerinden :)
        Benim adım Pınar :) Çok memnun oldum Ayşecim, yazıya adını ekleyip düzeltiyorum hemen, artık adını biliyorum, çok sevindim :)
        Adet öyleymiş, ödülü aldığın bloğu belirtip 5 de yeni ödül sahibi yazman gerekiyormuş .Bu sayede 6 bloğun birden tanıtımı yapılmış oluyor sanırım :)

      • Geldi canim okudum. Cok tesekkur ederim. Bunu onceden okumustum ben ama anlayamadim hakkaten wordpress kafasina gore bir duzen.
        Ayrica tavsiyelerim olacak demistin onlari da bir ara soylemeyi unutma bloggerlardan:)
        Bir de pinar sana birsey soracagim. Mesela blogspot ile yazan birini follow etmek istediginde wordpress kimligini yazinca sende de sorun cikiyor mu? Google friend connect ile de sorun cikiyo bende open url kismini doldurunca. Ben mi algilayamiyorum anlamadim. WordPress disinda google friend connect fln kullaniyomusun mesela?

      • Evet canim wordpress kimligim ile bloggerlari izleyemiyorum.Wordpressteki okuyucu kimina takip etmek istedigim bloglarin adreslerini yazarak takip ediyorum cogu zaman. ya da dedigin gibi google kimligim ile takip ediyorum

Bir Cevap Yazın

