Happy Birthday

scroll down for English

2 sene önce tam da bu gece yine burada annemlerin evinde uyumak nasıl da zordu…
Ertesi gün sezeryana girecektim ve bu hayatımın ilk ameliyatı olacaktı. Öğlen gibi oğlumla tanışacaktım… Açıkçası endişelerim o tatlı heyecanı hissetmeme tamamen engel oluyordu…

Geçen sene bu gece ise oğlumun 1.yaş günü hazırlıklarındaydım.
Aslında öyle yorgundum ki…365 gündür gece gündüz emziriyo olmak, oglumun hala emekliyor olması ve tekrarlayan ısrarcı ishal problemimiz.

Ve bu sene…Emzirme işini bir ay oldu bıraktık. Yürümeyi geçtik, moonwalk’a başladık:) Konuşup derdini de anlatabiliyor artık. Hatta bana arkadaşlık ediyor.
Yarın 2. yaş günü. Ne çabuk da geçti yıllar diye düşünüyorum, bir yandan da sanki 10 sene gecmiş gibi geliyor. Kolay degil belki annelik ama herşey biraz da bize bağlı, biliyorum. Dert edip takarsan zaman bile yavaşlıyor, keyfini çıkarıp tasalanmayı bırakabilirsen işte o zaman zaman su olup akıyor.

Nice mutlu yaşlar diliyorum oğluma. İnşallah birlikte sağlık, güzel anılar ve gülücükler dolu yıllarımız olur.

Two years ago today, I was too nervous to sleep. The next day was the day of my CS. And I was to meet my son. To be honest, anxiety was obscuring me from feeling excited for the new baby.

Last year tonight… I was doing the last touches for my son’s first bday. I was feeling very tired actually. I’d been breastfeeding him for 365 day&nights, he was stil crawling on the floor and had a stuborn diarrhea…

And today… I stopped nursing him a month ago. He started moonwalking after he had discovered how to walk:) He can speak and communicate well !

Tomorrow is his second birthday. Time passed so quickly if you look at things from one point of view but it feels like it had been ages if you look from an other view :) Funny

Happy birthday to my sweet little boy! Hope we’ll share a life full of happy memories. You are my world!

Bir Cevap Yazın

