Musical instruments matching activity – muzik aletleri eslestirme

Turkcesi asagidadir

I found these musical instrument stickers yesterday and thought about a matching activity. I bought 2 sheets of the same stickers and sticked them on a cardboard to make stronger. I’ve been doing the same activity with vegetable and fruit stickers.

Bu enstrüman stickerlarini görünce aklima bir eslestirme aktivitesi geldi. Ayni stickerlardan 2 tabaka aldim ve sert olmasi icin kartona yapistirdim. Aslinda bu stickerlarin meyve ve sebzelerini cok once almistim ve kisin onlari da ayni sekilde eslestirmistik. Bu sefer de muzik aletleri, gezegenler ve meslekleri buldum. Simdilik muzik aletleriyle basladik.

20120825-151234.jpg

20120825-151248.jpg

20120825-151303.jpg

20120825-151431.jpg

One thought on “Musical instruments matching activity – muzik aletleri eslestirme

  1. Bizde de var aynı çıkartmalardan. Barış Knick Knack Paddy Whack şarkısını çok seviyor, youtube da videosunu izlerken biz de onlar hangi enstrümanı çalıyorsa çıkartmalarımızdan onu seçip çalar gibi yapıyoruz.Çıkartmalarda olmayan enstrümanların resimlerini de internetten indirdim, güzel bir aktivite oldu. Bloğa yazmayı unutmuştum bu oyunumuzu, sayenizde aklıma geldi, ekleyeyim en kısa zamanda :)

Bir Cevap Yazın

