Color Game – Renk Oyunu

Turkcesi asagidadir

We are very busy back in our house. Since Leo’s daddy was out of the country for 10 weeks(!) , we enjoy fun moments together as a family.
This morning I took out our play scarves. I laid the basic colors on the floor and asked Leo to run to the color I shouted out. We play games in English so often nowadays and this one was one them. After he was finished with running, he placed his foam blocks onto the matching colors, then he did the same with his toys.
It was a lot of fun.

Eve geldigimizden beri gunler yogun geciyor. Babamiz 10 haftadir(!) yurt disinda oldugundan, ailece vakit gecirmenin keyfini cikartiyoruz. Annenin aktivitelerinden cok babanin getirdigi hediyeler pek bir kiymetli bu aralar:) Sabah oyun icin aldigim renkli kumaslarla oynadik. Once ana renkleri koydum yere. İngilizce oyunlar oynuyoruz bugunlerde bana ilham geldi:) Soyledigim renklere kostu once, sonrasinda renklerine gore sunger bloklari yerlestirdik, en sonunda da oyuncaklari renklerle eslestirdik. Cok hosumuza gitti bu oyun.
Aktivitelerin ardindan da parka ciktik ve oglum bir kez gorup yaklasik 6 aydir adini sayikladigi Cemre’yi buldu parkta bugun. Askina kavusunca ben de pek bir mutlu oldum. Cok guzel oynadilar, el ele gezdiler. Anneme haber verdim o da hemen teyzeme haber vermis cunku bu kiz bizim ailede bir idol halini almisti, tum yaz yazlikta ve her yerde adini sayiklamistik:) Annem fotografini cekseydin dedi ama denk getiremedim, yersiz bir hareketle de sapik damgasi yemekten korktum, anneannesi vardi :/ Yarin ayni saatlerde parkta pusuya yatip foto cekmeye calisicam ailem icin:) Bana sans dileyin!

20121001-175515.jpg

20121001-175531.jpg

20121001-175549.jpg

20121001-175557.jpg

20121001-175618.jpg

Bir Cevap Yazın

