Egitim Dergi Setimiz

Scroll down for English

Anaokulu dergi setini ilk geçen sene duymuştum. Yazın abimlerde gorunce yakindan inceleme firsati buldum ve gercekten cok hosuma gitti.
Anaokulu dergi seti Boyut yayinciliğa ait. İçeriğinde 96 adet dergi bulunuyor ve set dahilinde klasörler, flash kartlar, stickerlar, boyalar, hamurlar, kalem ve defter, makas vs. gibi kırtasiye malzemeleri ve su an hediye olan bir masa sandalye seti bulunuyor. 3 yas uzeri icin hazirlanmis bir eğitim seti aslinda. Ama ben dayanamayip seti aldim:) Seneye kismetse zaten calismaya donecegim ve oglumu da okula baslatacagim. Dolayisiyla evde birlikte bol bol vaktimizin olacagi sene bu sene olacak gibi gorunuyor. Seneye zaten okulda olacak.
Seti yaklasik 10 gundur kullaniyoruz. Dergilerin icerigi cok guzel hazirlanmis. Her aktivitenin yaninda uygun olan yas grubu yazili. Biz 3 yas ve 4 yas aktivitelerini yapiyoruz. Bir de okumaya yonelik 5-6 yas aktiviteleri var. Onlari geciyoruz.
En sevdigim bolum her dergide olan bir okudugunu anlama bolumu. 4 resimden olusan minik bir oyku var. Okuyoruz ve ardindan hikayeyle ilgili 2 veya 3 resimli soruya cevap verip, dogru cevap stickerini yapistiriyoruz. Bu bence bizim cocuklara kitap okurken arada sordugumuz sorularin daha bilincli uygulanma sekli.
Baska da cok guzel aktiviteleri var tabi. Ben dergi dergi gitmektense aktiviteye gore ilerliyorum. Zaten bu ise en fazla 10 dk ayiriyorum gunde. Konsantremizin dağılma iseretini aldigim an kapatiyorum, kesinlikle sıkmak istemiyorum oglumu simdilik boyle bir anaokulu aktivitesiyle. Ne de olsa oyun cocugu daha. Ama seti cok begendim. Masa ve sandalye de super. İhtiyacimiz vardi tam boyle birseye.
Ama sart miydi bu set, olmazsa olmaz diyemem. Tabiki birsuru alternatif aktivite uygulanabilir evdeki malzemelerle. Ama dedigim gibi ben cok begendim ve aldim. Elinin altinda tutup, buyuk yaş aktivitelerini ilerde, kucuk yaş icin olanlari şimdi kullanmak isteyenlere tavsiye ederim. Fotograflarini paylaşmadan once deyayli bilgi icin dergilerin sitesinin linki burda

I bought an educational set for my son and we’ve been exploring it for the last two weeks. I liked the short stories and questions part most. It is published in Turkish so it’s not for English spoken kids.

20121012-155724.jpg

20121012-155739.jpg

20121012-155756.jpg

20121012-155807.jpg

20121012-155819.jpg

20121012-155829.jpg

20121012-155841.jpg

20121012-155856.jpg

20121012-155926.jpg

11 thoughts on “Egitim Dergi Setimiz

  1. ben bu seti hiç duymamıştım şu an adım adım dergisini alıyoruz.gelecek sene için tübitak ın meraklı minik dergisini düşünüyordum ama bunu da araştırmak gerek .

    • Merhaba. Bu dergi de set halinde geliyor aslinda egitim seti demek daha dogru. Merakli minikle cok farkli. Cok egitici buldum ben. Tam anlamiyla okul oncesi egitim amaclanmis. Kavramlarin verilme sekli cocugu yormuyor aksine eglendirip meraklandiriyor. Tavsiye ederim. 3 yas uzeri olarak hazirlanmis, biz yavastan basladik cuku oglum henuz 27 aylik :)

  2. merhabalar bloğunuzu bir süredir izliyordum zaten..bugün resmi takibe aldım..
    ödülünüz de hayırlı olsun bu arada..:)
    birşey sormak istiyorum..
    bu boyut yayıncılıktan nerdeyse 15 günde 1 aranıyorum..memnunmusunuz kitaplarından :)

    • Merhaba. Ben Ayse. Sizi takibe aldim.
      Seti aldiktan sonra aramayi kestiler:) ama memnunum. İcerigi guzel hazirlanmis, gercekten bilincli bir okul oncesi egitim materyali. 3 yas uzeri icin ama biz simdiden ucundan ucundan biseyler yapiyoruz. Oglum 27 aylik. Sizin kullandiginiz seti de dusunmustum ama bu kismet oldu iste. Sizinki de cok guzel. Su an acele etmeyin derim, kiziniz tam ne kadarlik?

  3. Merhaba Nurşah ben..çok memnun oldum tanıştığımıza :)
    Birşey daha sormak isterim..Yurtdışında mı yaşıyorsunuz?
    siz ingilizce yayınlarda yapıyorsunuz da ondan sordum..:)
    Hangi seti düşünmüştünüz almayı?? Biz almadık set..yeni National Kids’e abone olduk..ama oda henüz gelmedi..

    • Memnun oldum Nursah. Hayir yurtdisinda yasamiyorum. İstanbul’da buyudum ama son bir senedir esimin isi dolayisiyla Ankaradayiz. İngilizce yazmamin 2 sebebi var aslinda. Oncelikle oglum ilk dogdugu zamanlardan baslayarak gelisimsel anne-cocuk aktivitelerini yabanci bloglardan takip etmem ve onlarla da paylasim yapabileyim diye dusunmem, yani biraz global yaklasmam:p. İkincisi de oglumu biraz buyuteyim diye isimden ayri kaldigim surede İngilizcemin körelmesini istememem. Yani bir nevi pratik olsun :) Hem anadilinde hem İngilizce yazilan bloglara rastliyorum ama bizde yaygin degil. Garipsenebilir belki.
      Bu arada egitim seti ile ilgili pardon. Evet sende set yoksa dusunebilirsin bak. İcerigi cok guzel cunku. Oyle surekli kalemle yazdir cizdir tarzinda degil. Kes- yap, oyna, say, yapistir gibi etkinlikleri var. Hem elinde boyle kaynagin olunca farkli fikirler de geliyor insanin aklina. Kizin da sanirim 30-31 aylik. Size bizden bile iyi gider, dusunursen sitesini inceleyebilirsin. http://www.anaokuludergi.com
      Darica gezinizi cok kiskandim bu arada:) Burda orman ciftliginin hayvanat bahcesine gitmistik, giris bedava diye duyan gelmis. Maymunlara sigara yakip verdiler yaaa, boyle bisey var mi? Bir anda cikalim dedim sinir basti:)

      • Biz hep memnun ayrildik AOC den, sasirdim yazdiklarina :) Haftaici gitmeyi tercih ettik gerci biz, belki o yuzden kalabalik degildi.
        Ben cok memnunum valla İngilizce yazmandan :) Genelde ingilizceleri okuyorum, anlamadigim yerde Turkcesine bakiyorum, acayip pratik oluyor benim icin :) Hem kendi İngilizcene hem de en azindan bana faydan var bu yaptiginla, cok tesekkur ederim kendi adima :)

      • :) cok incesin Pınar eminim senin benden kat be kat iyi İngilizcen vardır. Bazen zor geliyo aynı lafı iki kere anlatmak acikcasi ama yurtdisindan bakan cok oluyo siteye gun içinde. Hadi diyorum vazgecme:)
        Aoç’de ne isiniz vardi? Gezmek amacli mi ankara yaptiniz? Sen ist.’dasin diye biliyorum ben

      • Eşimin ailesi Ankara’da yaşıyor o yüzden sık sık Ankara’ya gidiyorduk Barış 2 yaşında olana kadar.2 yaşından sonra işe geri döndüğümden gitme sıklığımız azaldı malesef. YAzları Boludaki yayla evlerinde kayınvalidemler, yazın oraya gittik, bayağı oldu Ankara’ya gitmeyeli. Kurban bayramına belki yayla belki Ankara yollarındayız, belli değil program :)

        Yok canım senden iyi değil ingilizcem :) Vakti zamanında Üds den 79 almışlığım var, ama 2 sene evde Barış’a bakınca bayağı köreldim. bu açıdan çok doğru bir şey yapıyorsun ingilizce yazmakla, vazgeçme sakınn…

      • Ayyy kıskandım deyince üzüldüm..Bayramda filan gelirseniz mutlaka gidin..Burası giriş 15 TL..ama değer yani olmalı da zaten çünkü dediğin gibi olur sonra duyan gelir ve bakımı da yapılamaz yeterince oranın..
        hayır garipsenmez emin ol..ben garipsemedim aslında çokta hoşuma gitti..burada yaygın olmamasının sebebi okadar yazacak ve çeviricek kadar pek çok kimsenin akıcı ingilizce bilmemesidir eminim..bilirsin ki ingilizce’den Türkçeye çeviri kolay oluyor da, Türkçe’den İngilizce çevirisi zor oluyor (en azından bana göre öyle:))
        Ama bu şekil de yapmanı çok sevdim..Pınar’ın dediği gibi bende okuyup çevirerek ingilizcemi geliştirmiş oluyorum böylece..
        Her iki şekilde de paylaşımların için çok teşekkür eder devamını dilerim :)

Bir Cevap Yazın

