Trafik Işıkları Takıntısı- Traffic Lights Obsession

Scroll down for English

Oglum trafik ışıklarını cok seviyor. Her aktivitemizin icine bir sekilde trafik ışıklari da giriyor.
Bu aralar istahında azalma olunca kahvaltı icin trafik isiklariyla ilgili birsey hazirlarsam mutlaka yiyecegini tahmin ettim. Dun aksamdan fikri kafamda olusturup sabah kahvaltida uygulamaya gecirdim. Kullandigim malzemeler sunlardi: Zeytin, yumurta, domates, avakado ve lavas ekmegi. Domates, yumurta ve avakadoyu lavasin uzerine ışık olarak yerlestirdikten sonra zeytinlerle de lambanın ayagini yapmis oldum. Gercekten ise yaradi ve oglum tamamini yedi. Ardindan da birsuru farkli trafik işigi aktivitesi yaptik. Once ponponlarla, ardindan ELC easy painter boyalarla, çizdigim trafik lambalarini boyamaca, sonra tangram tarzi sekilli plastiklerle ( pattern blocks) trafik isareti yapmaca. Herbiri spontan gelisti. Fotograflarda detaylari gorebilirsiniz. Ayrica pattern blockslariyla ilgili farkli bir yazi yazacagim.

I made a traffic lights themed breakfast for my picky eater this morning. And guess what? He ate it all. I knew I had a chance to win the breakfast battle for today since my son is traffic lights obsessed. I had the idea last night on my mind and gave it a try in the morning and it worked. I used a tomato slice, an egg, a slice of avacado, pita bread and olives. It was easy to prepare. After the perfect breakfast, we made a lot of traffic lights themed activities. First we lined our pompoms like traffic lights, then we painted the traffic light dots that I draw and lastly we made traffic lights using our brand new pattern blocks set. They were all lots of fun.

20121016-190001.jpg

20121016-190021.jpg

20121016-190101.jpg

20121016-190120.jpg

20121016-190133.jpg

20121016-190237.jpg

20121016-190252.jpg

20121016-190307.jpg

20121016-190326.jpg

20121016-190338.jpg

14 thoughts on “Trafik Işıkları Takıntısı- Traffic Lights Obsession

  1. Cok guzel olmus, cok begendim trafik isigi aktivitelerinizi., bu aralar Baris da duskun trafik isiklarina.Taksiye bindigimizde sofor amcasina yesil yandigini haber veriyor her isikta :) Yapalim biz de boyle bir calisma, not aldim hemen :) Pattern blocks yazini merakla bekliyorum, istedigim tarzda blocks bulamadim cevrede.Amerikada var begendiklerim ama yakinlarda gelecek arkadas yok ki siparis edeyim, sen nereden aldin guzelmis sizinkiler.

    • Tesekkurler. Ben de sizin hediye puzzle topunuza bayildim. Anlamli ya, kiymeti ayridir. Pattern blocks konusunu yazarim yarin ama ben de Amerika’dan getirttim esime cunku burda yok saniyordum. Ama tektuk rastladim kucuk ilkokulda kullanim icin hazirlanmis olanlara kirtasiyelerde. Ayrica pattern kartlarini da aldim ben, fotolari koyarim.

  2. Pattern kartim var, internetten indirdim bir dolu ama blocks lar yok iste :) Kartondan kesip yapmayi denedim ama guzel olmadi, vazgectim. Biraz daha arastirayim bakalim, hala kirtasiye gezmesine cikmadim, bulurum belki :)

    • Benim aklimda tabaka süngerler vardi. Onlardan kesmeyi dusunuyordum alamasaydim bloklardan. Hani renk renk satiliyo ya ince sunger tabakalari biliyorsundur, onlardan kessen guzel olmaz mi acaba? Biz kucukken oyle vardi abimlerin, oynardim ben, sungerdendi :)

      • Olabilir aslinda da yamuk yumuk keserim sanki ben onlari :) Bir deneyeyim bakalim, once o sungerlerden bulmam lazim

      • Ben pattern blocks rastlarsam haber veririm, kesme bosver anladim ben :) Bnm gibi kesme- bicme sorunlu biri:) ve hayalim dikiş bilmek, yeteneksizligime ragmen:)

      • Cok benzesiyoruz desene :)
        Haber verirsen cok sevinirim Aysecim, tesekkur ederim simdiden…

Bir Cevap Yazın

