Annenin Favori Kitabı – Mom’s favorite book

Scroll down for English

Yaz tatilinde aldığım ‘Ben Artık Büyük Bir Çocuğum’ kitabını öyle çok seviyorum ki, oğluma 7/24 okuyabilirim.
Sevmemin sebepleri şunlar: kitap hem bebeklikten çocukluğa geçişteki tüm büyük adımlara değiniyor, yani öğretici, hem çizimleri çok şirin, küçük detaylarda bizim evimizle, yaşantımızla çok benzerlik buluyorum, hem içinde güzel bir boy cetveli ve başardıklarını işaretlemek için stickerlar var, hem de fiyatı sadece 4.25 TL idi :) Ne 25 -30 liralık kitaplar almışızdır, bunun eline su dökemez.
Kitabı tesadüfen buldum ve aldım, yine küçük bir kırtasiyeden. Yayınevi Nesil Çocuk diye daha önce duymadığım bir yer. İlgilenenler için paylaşmak istedim. Bu kitap sayesinde oğlumla epey ilerledik büyük çocuk olma yolunda!…

I love one of my son’s books, it is special to me. Because it teaches the difference between being a baby and a big boy :) with really cute illustrations. It’s a Turkish one again, sorry! But I think there are such educational books made for children all over the world. My son learned the basic steps of growing up with the help of our lovely book!

20121021-155842.jpg

20121021-155831.jpg

20121021-155854.jpg

20121021-155901.jpg

20121021-160018.jpg

20121021-160028.jpg

8 thoughts on “Annenin Favori Kitabı – Mom’s favorite book

  1. Süper bir kitapmış , çok beğendim :) Senin bu küçük kırtasiyeni çok merak ediyorum, çok orjinal şeyler var :) Keçiören tarafına yakınsa haber ver bana, haftaya Ankaradayız, uğrayayım şu kırtasiyeye :)

  2. D&r da da varmış kitap, bugün de kitap siparişi verecekt,m çok güzel oldu bu, teşekkürler paylaşım için. Bu arada Greenhouse’da da bulamadım “If You Give a Mouse a Cookie” yi, Amazon yolları görünüyor sanırım bana :)

Bir Cevap Yazın

