Under the Sea Felt Board – Deniz Temalı Keçe Panomuz

Turkcesi asagidadir

This is another felt board that I made for my son to play during long car trips.
It was very easy to make. I hot glued the blue felt on a cardboard and brown fabric piece on the felt. I also hot glued green pipe cleaners onto the surface as seaweed.
I sticked velcro behind sealife foam stickers, wooden magnets and real seashells… My son was very excited when I took it out in the car. He loved sticking sea creatures on the board.
I keep it out of sight to use in the future car trips :)

Bu da araba yolculuklarinda oynamak için yaptığım ikinci keçe pano. Deniz temalı.
Yapımı kolaydı. Mavi keçeyi mukavvaya sıcak tutkalla sabitledim. Kahverengi kumaş parçasını da kum görüntüsü versin diye, yeşil tüylü telleri yosun görüntüsü versin diye keçeye sabitledim. Deniz canlilari karisik, mesela deniz kabukları orjinal. Denizatlari ve yengecler sunger sticker ,ve bir kısmı da gecen sene pazardan Çinliden aldığım ahşap magnetler aslında. Hepsinin arkasına cırt cırt yapıştırdım.
Kırtasiyeden cepli ve şeffaf uygun bir de dosya bulunca icine yerlestirdim panoyu ve oyun parcalarini.
Arabada cikartinca oglum cok sevindi. Hepsini yapistirdi, cikartti bir daha yapistirdi.
Simdilik gelecek yolculuklarda kullanilmak uzere saklandi… :)

20121024-151314.jpg

20121024-151333.jpg

20121024-151345.jpg

20121024-151354.jpg

20121024-151404.jpg

20121024-151426.jpg

20121024-151442.jpg

20121024-151453.jpg

20121024-151508.jpg

20121024-151517.jpg

7 thoughts on “Under the Sea Felt Board – Deniz Temalı Keçe Panomuz

    • Evet keçeden kesmeye kalksam ellerim mahvolurdu:) ama hazir şekilli keçeler de var belki balık olmasa da çiçek, ayıcık vs görmüştüm, başka temalı ( orman gibi) panolar yapılabilir. Bende son bir tabaka keçe kaldı, o da turuncu. Onla da birşey düşünecegim bakalım:)

  1. Ellerine sağlık canım çook tatlı olmuş yine…ben bayılıyorum el yapımı oyuncaklara..özeliklle keçeden böyle pano kitap filan harika oluyor..bende de var aldım bir tomar keçe ama yapılmak üzere hala beni bekliuorlar :)

Bir Cevap Yazın

