Eglenceli Kahvaltilar

Bu aralar zaten pek kısıtlı olan iştahımız iyice azaldı. Pes etmenin mümkün olmadığı yerde mecburen yaratıcılık devreye giriyor.
Geçen hafta 2 farklı ve neşeli kahvaltıyla çıktım oğlumun karşısına:)
Birincisi basit oldu, hazır kalıp vardı yumurta pişirmek için kuş şeklinde. Onu tavaya yerleştirip içine yumurtayı kırdım o kadar. Sonuç başarılı oldu. Tamamını yedi.
İkincisi biraz daha oyalayıcı ama aslında çok basitti. Haşlanmış yumurta, krem peynir, lavaş ekmeği, domates ve zeytin kullandım. Bunlarla bir surat oluşturdum. Sonuç başarıdan çok uzaktı :) sadece zeytini, kulakları ve bir adet gözü yedi :) Hiç yoktan iyidir herhalde :)
Onceden hazirladigim eglenceli kahvaltilari da gormek isterseniz linkleri burada , burada ve burada .

20121113-211355.jpg

20121113-211406.jpg

6 thoughts on “Eglenceli Kahvaltilar

  1. Ya Ayşecim merak ettim..sen oğlunu mu tanımladın şimdi yoksa Duru’yu mu? :) bizde de durumlar aynı..ama artık ben eskisi gibi dert etmemeye karar verdim çünkü dert etsemde etmesemde değişen bişey olmadığı için :)

Bir Cevap Yazın

