1 Fish 2 Fish

Scroll down for English

;

Bu printable aktiviteye internette tesadüfen rastladım. O kadar hoşuma gitti ki…

Akvaryumların içine üzerlerindeki sayı kadar balık kraker koyma oyunu !! Boncukla veya başka şeylerle de yapılabilir tabi ki.. Gidip sırf bu aktivite için balık kraker aldım hemen. Sevinçten çığlıklar attı hem balık kraker, hem de yanında bir oyun görünce. Balık kraker bizde anneanne evinin ödüllerindendir, annemin torunlarına meşur ödülü, bu sefer aktivite objesi oldu :) Fazla sürmedi ama hoşumuza gitti, bastığım sayfayı kenara ayırdım, ara ara balık kraker vereceğim zaman kullanacağım.Aktiviteyi gündüz yaptık, şimdi de google görsellerden link vermek için aratınca bir annenin blogunda maşa kullanarak uyguladığını gördüm bu aktiviteyi, Montessori tarzı. Ben hiç düşünmemiştim maşa kullanmayı, bir dahakine de öyle denerim ama son denediğimde maşayı hala sevmiyordu oğlum. Fazla üstelemiyorum maşa konusunu :)
Ayrıca aktivite zar kullanarak ileri boyuta taşınabiliyor. Zar atıp, gelen sayıya kraker konuyor. Sırayla atabilirsiniz. Ben bir dahaki sefere (zarlarimizi bulabilirsek! ) sırayla zar atıp, gelen sayıdaki krakerleri sayarak yeme oyunu yapmayı düşündüm:)

Biz bugün bir koyduk bir yedik, bir saydık. Yaptık bir muzurluk, tam olsun diye yanında da ice tea içtik ( bol sulandırılmış olarak :) Eğlence oldu bize madem evden de çıkamıyoruz 2 gündür. Bunun sebebini daha sonra yazacağım, henüz amacımızı başaracağımızdan emin değilim:)

İlgilenenler için basılabilir aktivitenin linki http://www.flickr.com/photos/obseussed/6732942041/sizes/l/in/photostream/

;

I came across this 1 fish 2 fish printable online. I loved it, and we did the activity as soon as I get the print out. Leo loved the combination of an activity with fish crackers. Eat one, count one…:) I saw tongs were included in the same activity on a Montessori inspired blog. We’ll give our tongs a chance next time. The link for the printable activity is http://www.flickr.com/photos/obseussed/6732942041/sizes/l/in/photostream/

Bir Cevap Yazın

