Tüylerle Duyusal Oyun ve Kuş süsleme / Sensory Play-feathers

Scroll down for English

Kraft malzemeleri bulmak artık eskisine göre çok kolay. Hemen hemen tüm kırtasiyeler keçe setleri, şönil, ponpon gibi malzemeleri satıyor. Bir paket kuş tüyü aldım geçen gün zengin çeşitli bir kırtasiyeden. Renkli tüyler. Gerçek değil tabi ki yapaylar. Hem duyusal keşif hem de birçok farklı sanatsal işte kullanırım diye aldım.
Dün çıkarttık tüyleri, döktük örtümüzün üzerine. Biraz uçuşma olunca, alerjik anneden bol bol hapşırıktan sonra oynamaya başladık(m). Benden önce oğlum başlamıştı çoktan! Önce bir kutuya doldurmuştum aslında ama hemn saçıldı tabi yerlere, sonra biraz ellere ve ayaklara değdirdik, bunu bebekken de yapardım oğlumun ayaklarını soyar, farklı dokuları hissetmesini sağlardım. Fazla gıdıklanmadığı için işi ileri boyuta götürüp tüyleri parmak aralarına itinayla yerleştirdi :)

20121121-154314.jpg

Önceden çıktı aldığım kuş resmine geldi sıra. Martha Stewart’ın sitesinden almıştım resmi, linki burada
Üzerine yapıştırıcı sürdüm ve oğluma tüyleri yapıştırmasını gösterdim. Birlikte renkli bir kuş yaptık.

20121121-154421.jpg

Kuşu sevdi ama tüylerle oynamayı daha çok sevdi.
Peki bir çocuk trafik ışıklarına ne kadar takıntılı olabilir?

20121121-154209.jpg
Evet cevabı yukarda! Kuş tüyleriyle “trafik ışığı yaptım anne” diyen bir tip :)

We had a sensory play session with feathers. My son loved playing with them. He even made a traffic light with feathers! Yes! He’s that obbsessed.
We also glued feathers on a bird template from Martha Stewart’s site. The link is here
It was a lot of fun exploring and talking about bird feathers…

9 thoughts on “Tüylerle Duyusal Oyun ve Kuş süsleme / Sensory Play-feathers

  1. merhabalar
    oğlumu kindyroo ya götürdüğüm zamanda, orda bu tüyleri el ve ayak parmaklarının arasına sokarak beden algısını geliştirmeye çalışıyorlardı, onu hatırladım
    sevgiler

  2. 1,5 yaşından sonra 7 ay gittik, oğlumun konuşması, beden hareketliliği, farkındalığı iiçin çok faydalı oldu.

Bir Cevap Yazın

