Boyuyorum, Kesiyorum, Yapıştırıyorum, Oynuyorum

Mahallemizdeki küçük marketin bir bölümüne dergi ve kitaplar koymuşlar. Hayatımda ilk defa ve ters biyerde olduğundan, muhtemelen son gittiğim markette, gördüğüm en güzel ve en ucuz etkinlik kitabını buldum. İnternette bakınca fiyatı bizim aldığımızın tam 10 katı, şaşırdım. Morpa yayınlarının Boyuyorum,Kesiyorum,Yapıştırıyorum,Oynuyorum kitabı. Yaş grubu daha üst seviyede yazsa da aslında tam 2-3 yaşa uygun aktiviteler var. Çok sevdik. Tavsiye ediyoruz. İnternet fiyatı pahalı ama kitapçılarda bakabilirsiniz.

20121126-225350.jpg

4 thoughts on “Boyuyorum, Kesiyorum, Yapıştırıyorum, Oynuyorum

  1. Bu kitabın seti var aslında… Belki inanmayacaksınız ama yaklaşık iki sene kadar önce ya Sabah ya da Vatan gazetesi kuponla vermişti. Hatta CD’leri de var kutunun içinde… Biz de çok seviyoruz böyle kitapları

  2. Bir ara çok güzel setler verdiler, o sıralar biz de düzenli gazete alıyorduk eve, birkaç set almışlığım var, özelllikle disney ingilizce seti (kitap+CD) nefis… Neyse herşey zamanında (gençlikte:) yapılıyor heralde, şimdi kupon biriktir deseler oradan hızla uzaklaşırım heralde….

Bir Cevap Yazın

