Duvar Boyama – Wall painting

Scroll down for English

20121203-150608.jpg
Bu aktiviteyi aslında yazın yapmıştım ama yayınlamayı unutmuşum. Bu ara yeniden yapacağım için aklıma geldi, paylaşmak istedim.
Burda boyanan tam olarak ‘duvar’ değil tabiki. Kraft kağıdı denen kesekağıdı tarzı bir malzeme. Zaten duvara değil, kapıya yapıştırmıştım :)
Amacı boya-resim yapmanın yanı sıra, el-göz koordinasyonunu ve vücut dengesini geliştirmek. Eğlenmek de bonus olarak geliyor zaten :)
Ben boya paletine farklı renkler sıkıp, fırçayla beraber serbest boyama yapması için bırakıyorum. Palet yoksa önüne bir sehpa çekip, plastik bardaklara farklı renkler sıkıp koyabilirsiniz.
Direk pastel veya kuru boyalarla da yapılır. O zaman beyaz renkli kartonu tavsiye ederim,
çünkü onlar kraft kağıdında fazla parlak sonuç vermez, silik kalabilir.

We did this painting activity in the summer but I forgot to write about it. It’s not the ‘wall’ that is actually been painted. You stick butcher’s paper on a door :)
This one is good for both hand-eye coordination skills and body balance development. And a lot of fun as well.

3 thoughts on “Duvar Boyama – Wall painting

  1. Süpermiş, ben de buna benzer bir çalışma yaptırmak istiyorum. Duvar yerine kapı daha mantıklı, temizlemesi de kolay. Yapılacaklar listesine ekledimm :) Böyle faydalı aktiviteleri yayınlamayı unutma lütfen :) Teşekkürler paylaşım için :)

Bir Cevap Yazın

