Kağıt Rulosundan Roket ve Gezegenler eşleştirme oyunu

Pinterestte görmüştüm kağıt havlu rulosundan roket. Hoşuma gitti, biz de denedik oğlumla. Bir kağıt havlu rulosu yeterdi aslında ama biz tuvalet kağıdı rulosunun yarısını da çatı olarak kullandık. Kağıttan da olur, hatta daha iyi olur bence. Makas ve süslemek için renkli bantlar kullandık.

20121212-181255.jpg

Çok sevdi oğlum, stickerlar verdim onları da gönlünce yapıştırdı. Babası gelince koşa koşa gösterdi.

Bir süre önce aldığım gezegenler stickerlarımız duruyordu. Roketi yapınca iki aktiviteyi birleştirmek istedim. Stickerlardan 2 tane almıştım. Genelde aynısından 2 tane alıp, eşleştirme oyunu oynatıyorum bu tip eğitici stickerlarla.
Oğlum öğle uykusundayken bir tabakasını buzdolabına öylece astım. Diğer tabakadaki gezegenlerin arkalarına pastanelerden ordan burdan alınmış magnetleri keserek yapıştırdım.
Şöyle bir oyun oldu :

20121212-181712.jpg

Gezegenlerin üzerine, mıknatısladığımız aynı gezegenleri eşleştirerek yapıştıracağız. Her birinin adını da ben söyleyeceğim, güneşi, dünyayı öğrenir heralde ilk etapta :) Gezegenleri öğrenmesiyle ilgili bir acelem yok tabi ki ama eşleştirme aktivitelerini seviyoruz :)

Bu arada yılbaşı çekilişime katılmayı unutmayın. Son gün 31 Aralık saat 00:00
Katılmak için hala zaman var. İsteyenler buraya tıklayın

2 thoughts on “Kağıt Rulosundan Roket ve Gezegenler eşleştirme oyunu

Bir Cevap Yazın

